Переваги ПО
Головні переваги системи - оптимальна швидкість роботи при великій кількості подій, надійність, що досягається завдяки використанню декількох різнорідних каналів зв'язку і розвиненим функціям їх резервування, масштабованість - всі пристрої мають модульну структуру, що дозволяє розширювати їх функціональні можливості в залежності від потреб об'єкта.
Архітектура
- Клієнт-серверна архітектура.
- Відсутність необхідності надання доступу до БД для клієнтського робочого місця. Тонкий клієнт працює безпосередньо з сервером по протоколу TCP/IP.
- Нотифікаційна схема доставки повідомлень клієнтського робочого місця, що дозволяє істотно скоротити обсяг даних, переданих між клієнтом і сервером.
- Синхронізація клієнтських робочих місць. Будь-які зміни, зроблені на одному робочому місці, тут же відображаються на всіх інших.
- Можливість виділення робочого місця або декількох місць в домен, для якого здійснюється фільтрація подій по об'єктах охорони і категоріям, дозволеним для даного домену.
- Вкрай проста інсталяція.
Функціональність
- Поділ подій на категорії з можливістю створювати власні. Для кожної категорії є можливість задати звукову і колірну схему оповіщення події, сценарій обробки, пріоритет обробки.
- Угруповання одержуваних подій в межах одного інциденту. Оператором обробляється інцидент в цілому, а не окрема подія.
- Можливість визначати шаблони розшифровки подій і створювати специфічні шаблони розшифровки подій для окремого ППК.
- Відстеження і зберігання станів ППК, груп, зон, комунікаторів, каналів зв'язку під час прибуття подій.
- Можливість отримувати події від ППК по декількох каналах зв'язку, включаючи Ethernet, GSM/GPRS, телефонні лінії загального призначення, з контролем кожного каналу зв'язку.
- Можливість працювати з ППК сторонніх компаній по протоколу ContactID.
- Можливість створення шаблонів налаштувань ППК і подальшого їх використання для конфігурації ППК конкретного об'єкта охорони.
- Контроль часу охорони за допомогою розкладів.
- Розмежування прав користувачів.
- Протоколювання всіх дій користувачів, що включають не тільки обробку тривожних подій, але і будь-які зміни конфігурації системи.
Інтерфейс користувача
- Сучасний і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача, що забезпечує максимально швидкий доступ до необхідних функцій системи.
- Відсутність модальних вікон і вікон, що перекриваються.
- Відсутність прихованих дій, наприклад, доступних тільки в контекстних меню по правому кліку миші.
- Перевірка коректності конфігурації користувачем системи із зазначенням помилок до підтвердження зроблених змін.
- Можливість додавання/видалення полів даних «на льоту» в історії подій, формах, звітах і т.п.
- Використання фільтрів в історії подій і списках об'єктів з можливістю створення власних фільтрів.
- Використання уявлень в списках об'єктів з можливістю створення власних уявлень. Вибором уявлення в випадаючому меню можна, наприклад, змінити деталізований вид списку об'єктів охорони на компактний, що дозволяє одночасно спостерігати стан 500 об'єктів.
- Вікно статистики, що відображає стан всієї системи на одній секторній діаграмі. При натисканні миші на сектор або підпис показується звіт по об'єктах, які знаходяться в даному стані.
- Можливість налаштування інтерфейсу користувача під конкретного оператора.
Резервування каналів зв'язку
Пристрої, які використовуються з ПО ITV "Monitoring III" забезпечують роботу по будь-яким наявним на сьогоднішній день каналах зв'язку, а також їх дублювання і резервування на всіх рівнях системи.
Кожен з каналів зв'язку Ethernet, GSM, GPRS (EDGE), PSTN (автодозвон) використовується окремо і не може гарантувати повної надійності, тільки за умови їх взаємного резервування можна побудувати оптимальний канал зв'язку.
Саме тому були створені пристрої з декількома каналами зв'язку, розроблені спеціальні алгоритми контролю каналів зв'язку і їх резервування, розроблені і випробувані рекомендації з побудови каналів зв'язку системи, де основний пріоритет мають гарантованість, надійність, стійкість до саботажу і швидкість передачі даних.
Стійкість до саботажу
Пристрої, які використовуються з ПО ITV "Monitoring III" забезпечують захист від несанкціонованого втручання завдяки кріпто- і іміто- стійкості, а також контролю каналів зв'язку.
Імітостійкість - захист від підміни пристрою системи (ППК, ретранслятора) аналогічним. Забезпечується за рахунок контролю унікального серійного номера пристрою (6 байтове число). Серійний номер міститься в кожному пакеті даних, підтримувані протоколи:
- PSTN DTMF + SN
- PSTN BELL110
- GSM BELL110
- GSM CSD
- GSM SMS
- GPRS / ETHERNET
Додатково. Для GSM протоколів використовується додатковий контроль підміни - за телефонним номером встановлених в приладі SIM карт.
Криптостійкість - захист вмісту пакета даних, що передається пристроєм, від несанкціонованої підміни. Забезпечується шифруванням пакета даних за алгоритмом ГОСТ 28147-89 з використанням 256-бітного ключа, підтримувані протоколи:
- PSTN BELL110
- GSM BELL110
- GSM CSD
- GSM SMS
- GPRS / ETHERNET
Додатково. У цих протоколах доступ до серійного номеру приладу, який міститься всередині пакета даних виключений.
Контроль каналів зв'язку - контроль стану використовуваних каналів зв'язку, який ґрунтується на періодичних тестових сигналах від пристрою. При їх відсутності автоматично генерується тривога.
Масштабування системи
Розрізняють два види масштабування - вертикальне (нарощування потужності окремо взятого пристрою) і горизонтальне (нарощування кількості пристроїв виконують одну і ту ж функцію). Моніторинг III забезпечує дану функціональність на всіх рівнях системи:
